Just nu bjuder vi på startkostnaden på alla beställningar och som vanligt - alltid fri frakt!

FAQ

  • Kan jag besöka ert show room?
    IGO erbjuder sina kunder möjligheten att besöka vårt moderna show room i Köpenhamn. För mer information om vårt show room och adress, gå till [länk]
  • Jag önskar slå in min gåva i gåvopapper. Hur fungerar det?
    Då ni ger en gåva som är vackert inslagen, har det en större effekt på mottagaren. Det är också trevligare för er att ge en gåva i fin förpackning. Vi vill gärna förse er med denna möjlighet. Alla produkter i vårt sortiment kan beställas färdigt inslagna. Läs mer om vår paketeringstjänst.
  • Skräddarsydda gåvor
    Hos IGO har ni möjligheten att skräddarsy era gåvor. Hur fungerar det och vad är alternativen? Vi förklarar detta här.
  • Jag vill ha en produkt med ett fint tryck, men har ingen egen design. Kan ni hjälpa mig?
    I vårt sortiment har vi en mängd produkter som vi kan trycka med knivskarpa fullfärgstryck. Har ni valt detta alternativ men har ingen egen design? Inga problem. IGO har fler standardmodeller för tryck i fullfärg som ni kan välja mellan. Läs mer om att välja er egen design.
  • Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag?
    Gå till inloggningssidan till Mitt IGO och klicka på "Glömt lösenord" så skickar vi ett mail till den e-postadress vi har registrerad och ber dig återställa ditt lösenord.
  • Kan jag kontakta er via telefon?
    Självklart kan du kontakta oss via telefon. Vi är tillgängliga kontorstid på telefonnummer 08-505 000 50.
  • Vad är minimum beställningsantal?
    IGO erbjuder sina kunder låga beställningsantal. Minimum orderantal varierar beroende på produkt. Det är angivet minimiantal på produktsidan, under detaljer och i pristabellen. Om du har frågor, ta gärna kontakt på 08-505 000 50.
  • Kan jag beställa ett varuprov?
    Självklart kan du beställa ett varuprov för att få se, känna, prova och utvärdera produkten. Varuprov på produkter som kostar mindre än 20 kr är gratis. För varuprov som kostar över 20 kr har du två veckor på dig att tänka över din beställning. Läs mer om beställning av varuprov här [länk].
  • Hur beställer jag en katalog?
    IGO publicerar en huvudkatalog per år. Under året skickar IGO dessutom ut mindre broschyrer som inspiration. Du kan beställa katalogen här [länk].
  • Vad är leveranstiden?
    IGO jobbar för en genomsnittlig produktionstid på 4 arbetsdagar. Läs mer om leveranstider här [länk].
  • Hur begär jag en offert?
    På produktsidan kan du beräkna pris på din order, men det är såklart också möjligt att begära en offert om du föredrar det. Läs mer om möjligheten att få en offert här [länk].
  • Hur lägger jag en beställning?
    IGO erbjuder möjligheten att lägga en beställning på vår hemsida, via e-post eller över telefon. Läs mer om att lägga en beställning här [länk]
  • Kommer jag motta ett tryckprov på förhand?
    Så snart vi har fått din förfrågan skickar vi ut ett digitalt korrektur utan extra kostnad. Läs mer om gratis korrektur här [länk]
  • Om jag har klagomål, vem kontaktar jag?
    Vi behandlar alltid din order med största omtanke. Om du trots allt är missnöjd med slutresultatet kan du ta kontakt med oss på info@igopost.se eller 08-505 000 50 så hittar vi en lösning på problemet tillsammans med dig. Om inte du är nöjd, är inte vi det heller! Därför gör vi alltid vår bästa för att försökra oss om att allt är till belåtenhet. För mer information, läs våra generella villkor för beställningar [länk]
  • Vad är fraktkostnaderna?

    Fri frakt
    Upplev ännu bättre shopping hos IGO. Vi har tagit bort fraktkostnader så att du kan koncentrera dig på att hitta den perfekta gåvan. Hos IGO finns inga dolda avgifter eller oväntade kostnader. Du ser det totala priset för dina valda produkter och tryck på produktsidan. Hos oss får du inga ovälkomna överraskningar! Att handla på nätet ska vara så bekvämt som möjligt och just därför bjuder vi på fri frakt när du beställer reklamartiklar och företagspresenter hos IGO.

    Erbjudandet om fri frakt gäller inte varuprovsbeställningar och Express Service.

  • Hur skickar jag min logotyp
    För beställningar med tryck av din logotyp, text eller bild, föredrar vi att du skickar en digital fil till oss i illustrator.eps eller illustrator.ai format. Om detta inte är möjligt hjälper vi dig gärna komma fram till en lösning. Läs mer om att skicka din logotyp här [länk]
  • Vilka tryckmetoder erbjuder ni?
    Vi trycker alla våra företagspresenter och reklamartiklar i vårt eget tryckeri. Vårt tryckeri har fler än 80 olika moderna skrivare och tryckmaskiner som alla styrs av vår professionella personal. Alla material kräver olika tryckmetoder. Är du nyfiken på vilka tryckmetoder vi använder? [länk]
  • Vad är PMS-färger?
    Färg är väldigt viktigt i alla former av tryck, såklart också i tryck av logotyper, text och bilder på företagspresenter och reklamartiklar. Det kan vara svårt att beskriva en färg så därför finns ett system som visar en överblick av de vanligaste färgerna. VI kallar dessa färger PMS-färger. Läs mer om PMS-färger här
  • Hur fungerar artikelnumren?
    Användningen av artikelnummer kan väcka frågor. Saker som är självklara för IGOs anställda är inte alltid så självklar för kunderna. Generellt sett använder IGO 6-siffriga artikelnummer, uppdelade i ett 4-siffrigt artikelnummer och en 2-siffrig färgkod. Det finns också vissa produkter med 8-siffriga artikelnummer. Här hittar du en kortfattad beskrivning av artikelnumren [länk].

Har du frågor eller önskar hjälp, ta kontakt med oss på:

08 505 000 00
Alla vardagar från 8:00 - 20:00

 Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen på denna webbsidan. Våra cookies samlas ingen information och lagrar ingen personlig data så som namn och mailadresser.
 Jag accepterar  Ändra inställningar  Avböj